شما می توانید یک زندگی طولانی با پیوند کلیه زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما می توانید یک زندگی طولانی با پیوند کلیه زندگی می کنند

پیوند کلیه یک گزینه درمانی برای بیمارانی که کلیه ها کار یا کار نمی کند. پیوند کلیه یک گزینه درمانی برای بیمارانی که کلیه ها کار یا کار نمی کند. در غیر این صورت، آنها را یک مقدار پول از دست می دهند و مجبور به بازگشت به دیالیز.

امید به زندگی از پیوند کلیه

با توجه به بررسی های بالینی، طول عمر متوسط ​​یک کلیه اهدا حدود 10-15 سال است. به طور خاص، میزان بقای پیوند کلیه 1 سال، 5 سال و 10 سال به ترتیب، 95٪، 90٪ و 60٪. برای البته، با توجه به سطوح مختلف تکنولوژی، میزان زنده ماندن به تغییرات در یک کشور به کشور دیگر. در حال حاضر، ما یک مرور کلی از امید به زندگی بیماران پس از پیوند کلیه بود.

طول عمر بیمار خاص باید در وضعیت بیماری بیمار تکیه می کنند. اگر شما می خواهید برای دریافت امید به زندگی خود را دقیق، شما می توانید یک دکتر آنلاین و یا بیماری پستی kidney-support@hotmail.com مشورت کنید. بنابراین، کارشناسان کلیه به طور مستقیم می تواند به پاسخ برآورد شده است.

آیا می توانم بیماران طول عمر با پیوند کلیه زندگی می کنند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، یک پیوند موفق کلیه می تواند یک زندگی جدید برای بیماران کلیوی را و این بیماران زندگی طولانی زندگی می کنند. با این حال، اگر نتواند، بیماران را به درمان دیالیز جدید.

چگونه به طولانی شدن طول عمر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

اگر بیماران هنوز هم برخی از درجه ای از عملکرد ادراری یا کلیوی دارند، برخی از درمان هنوز در دسترس است برای رسیدن به این هدف می باشد. به عنوان مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ایمونوتراپی و نور آلودگی درمان خون برای بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بازسازی ساختار کلیه کلیه به طور موثر، مفید می باشد. هنگامی که کلیه ها تصفیه خون توسط خود نسبتا به طور معمول، بیماران پیوند کلیه نیاز ندارید. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید دکتر را آنلاین بپرسید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: